måndag 6 juni 2011

Idag


så var jag och cyklade Jämthjulingen, en tävling på 4 mil, runt Brunfloviken, hade motvind i ca 2 mil men det var en trevlig tur, de var ca 300 startade och jag kom bland de hundra första.
Jag gjorde en miss i min planering av loppet och ryckte när jag fick medvind för att komma ikapp framförvarande klunga som var ca 50 meter före, men under rycket så började den klungan öka och jag hamnade mitt emellan två klungor, jag kom tyvärr aldrig ikapp framförvarande klunga men cyklade om 1 ur den klungan iallafall, men det var ju den näst första klungan så det var ju inte helt illa att inte orka cykla ikapp dom själv.
1,15 vart resultatet iallafall och det är faktiskt över förväntan.
Men jag var stolt över mig själv och utmattad så ser jag fram emot nästa cykeltävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar