onsdag 31 oktober 2012

14 dagar

Idag har det gått 2 veckor sedan operationen av knät, innan operation gruvade jag mig för jag trodde att jag skulle ha en otroligt smärta efteråt och när man hörde på alla andra som hade haft ont efteråt. Jag måster säga att jag har mått riktigt bra efter omständigheterna, klart att vissa dagar har varit jobbiga, men jag kan iallafall säga att det går framåt. Jag har blivit rörligare i knät och svullnaden har gått ned, smärtan existerar knappt och jag stödjer på mitt ben även om de är nervöst man litar inte till 100% på det ännu. Eller man är rädd att gör illa sig igen. Idag var jag i och tog bort styngen och fick även se såret för först gången. De såg fint ut, men var större än vad jag trodde eftersom att de fick operera mer än vad de från början planerade. Men de är ändå under omsändigheterna litet, de är fantastikst hur mycket man kan göra genom några små hål, att man kan fixa ett helt knä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar