tisdag 28 augusti 2012

Läkarbesök

Igår träffade jag min läkare för mitt knä, som jag skadade i vintras när jag åkte skidor så illa att mitt främre korsband gick av samt att mitt inre ligament var förlångt. Han kom då fram till att det ska opereras och det kommer att göras senast inom 6-8 veckor. Därefter kommer det bli kryckor igen i ca 2-6 veckor och sedan kommer jag sorgligt men sant inte kunna köra bil på ca 3 månader.Han trodde att det skulle ta ännu längre tid att återhämta mig till rallyåkningen eftersom att all reaktionsförmåga i foten försvinner och måste tränas tillbaka. Utöver det så kommer jag inte heller kunna åka skidor på ca 12 månader och de är ungefär så lång tid det tar att bli fullständigt återhämtad. Men jag siktar på att kunna köra rally i mitten av januari och framåt, men vi får se exakt när det blir, innan dess väntar en lång höst med mycket träning. Men jag hoppas kunna köra den sista deltävlingen i Rs-cupen som går i Bydalen den 22 september innan operation Iallafall så har jag lagt ut filmen från senast tävlingen.Nya delar får jag hem i morgon så nästa tävling ska bilen gå bra... Länk till Filmen: http://www.youtube.com/watch?v=9rAcK8nGCqk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar