måndag 30 juli 2012

Tiden efter studenten

Tiden sedan studenten har gått fort, jag har mest hunnit jobbat, ett tag som telefonförsäljare men det insåg jag att de inte passade mig så nu ett tag har jag jobbat och kört tidningsbudsbil på natten från kl 01,15 till ca 7 på morgonen, sedan har man sovit till 12.00 och gått och lagt sig igen 22.00 för att vara pigg, men nu har jag semester. Roligt nog så har jag kommit in på en reseledarutbildning i Österrike i Bad Gastein i november, så tills dess måste jag vara återställd i knät. På rallyfronten är det lungt, men jag och min kartläsare ska sätta fart nu i veckan och skruva ihop bilen Under dagarna har jag även skruvat ihop en ny gokart som jag ska ha och träna med och pappa ska ta min gamla och så ska vi börja träna mot varandra, men jag saknar några delar innan karten blir komplett men sen så, resultat kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar